Darmowa dostawa od 300 zł
Darmowa dostawa (kurier DPD - przesyłka XL) już od 300,00 zł.
Kategorie blog
Nasze perełki
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji

W celu złożenia reklamacji skontaktuj się z nami mailowo pod adresem shop@welnailfora.pl.

Odeślemy Tobie formularz reklamacyjny, który należy odesłać wraz z reklamowanym produktem.

Formularz powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady. W ciągu 7 dniu od otrzymania reklamacji prześlemy odpowiedź.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Wełna i Flora
Kanałowa 15A
60-710 - Poznań


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Wełna i Flora
Kanałowa 15A
60-710 - Poznań

 

W obu przypadkach możesz również przyjść z produktem do sklepu osobiście.

Uwaga!

Rośliny oraz żywy towar np Dobroczynek Kalifornijski, Swirski, nie podlegają zwrotowi. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl